7 Ekim 2010 Perşembe

kurabiye



                                                                                                                                                          
                                                       herkese hayırlı akşamlar bu kurabiyeleri bugün yaptım

                                                                   http://pasasofram.blogcu.com/doğum günü için yaptım
                                                                     TARİFİ
                                                                      3 yumurta
                                                                      1 su bardağı sıvı yağ
                                                                       1 paket margarin
                                                                       1su bardağı toz şeker varsa pudra şekeri
                                                                      1paket kabartma tozu vanilya
                                                                       aldığı kadar un
 bütün malzemeleri karıştırp kulak memesi yumuşaklığınnda hamur yoğurdum sonra kalıptan çıkardım bu şekilde iki türlü çıkardım  bu kalıpla istediğin şekli verebiliyosunuz   yapıcak olanlara şimdiden afiyet olsun arkadaşımın bloğunun yaş gününü tekrar kutluyorum nice senelere hep beraber inşallah








                                                                                                                                 


                                                

16 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor.Kalıplarda güzel olmalı.Şekillerde çok güzel.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. elin dert görmesin arkadasim

    YanıtlaSil
  3. mmm kurabiyenin kokusuna geldim:))))
    çok nefis görünüyorlar ellerine sağlık pasasofram arkadaşımıza nice yıllar dilerim bizede tabiii :)sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok şirinler :)
    Afiyet,bereket,şifa olsun
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. haticem ellerine sağlık afiyet şifa olsun inşlh nefiss görünüyo ben payıma düşeni aldım çokk severim kuabiyeyi ne tesadüf bende bugün hamur işi yaptım resmini cektim fakat murat bey telefonumu müzik dinlemek için aldı yarın eklerim anca sevgiler canım bacım

    YanıtlaSil
  6. cok güzel görünüyor afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  7. hayırlı cumalar ablacım. kurabiyeler nefis valla. olsada kahvemele yesem. sağlığının iyiye gitmesine çok sevindim. bende artık alıştım annemin gidişine. hayat işte bir şekilde ilerliyor dünya teleşı unutturuyor. Rabbim canımızı sağ edip sağlık sıhhat versin.

    YanıtlaSil
  8. canlarım benim hepiniz hoşgeldiniz inşallah bir gün sizede yapmak nasip olur bu kurabiyeleri yorum yazan elleriniz dert görmesin

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık nefis görünüyorlar

    YanıtlaSil
  10. ellerine saglık ablacım enfes görünüyor

    YanıtlaSil
  11. ellerine ve yüreğine sağlık arkadaşınıda düşündüğün için uyarcığım gerçekten nefis görünüyor pastana kurabiyeleri gibi şekli ve görünüşüyle tam not .Mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
  12. çok sevimli olmuşlar, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık canımmm,kurabiyeler çok güzel:)

    YanıtlaSil
  14. http.belguzaranne.blogspot.com11 Ekim 2010 18:19

    merhaba canım elıne sağlık nefıs görunuyor

    YanıtlaSil
  15. selam canım hiç canım kardeşim yaparda güzel olmazmı sen kalbindeki sevgiyide katmışsındır ellerine sağlık haticecim

    YanıtlaSil
  16. canım arkadaşım gönlü güzelim.ellerine maharetine sağlık.süper bir kurbiş oluvermiş.sen ne hamaratsın maşallah.çok öpüyorum arkadaşımı...

    YanıtlaSil

sizin değerli yorumlarınız çok önemli benim için gelip yorum yazan bütün arkadaşlarıma ablalarıma kardeşlerime çok teşekkürler şimdiden