17 Eylül 2010 Cuma

fırında patates kaşarlı

                                                 malzemeler
                                                           patates yapacağınız tepsiye göre benimki dört kişilik
                                                             sıvıyağ yarım çay bardağı
                                                              kaşar rendesi
                                                               tuz ,istediğiniz baharatlar
                                          bana kızartma yasak olduğu ,için yaptım kızartma kadar lezzetli oluyo inanın
                                              patateslri gördüğünüz gibi soyup doğradım yıkayıp süzdükten  sonra          tepsiye  koyup sıvıyağ tuz baharatlarla karıştırdım
fırına sürdüm ben ikiyüz derecede pişirdim patatesler kızarıncaya kadar  sonra kaşar rendesi ni döktüm üstüne biraz daha kızarttım  sıcak sıcak servis yaptım çok güzel olmuştu denemenizi tavsiye edrim şimdiden afiyet olsun                                                               

                                                               

8 yorum:

  1. ellerine sağlık haticem afiyet şifa olsun inşlh gece gece karnım acıktı canım cekti şimdi olsaydıda sıcak sıcak yeseydim bu aralar bi oburlaştımki sorma ne bulursam yiyorum.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık arkadaşım yemek güzel olmuş,severim ben patatesin her türlüsünü:)
    hayırlı cumalar dilerim.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bende yaparım,et yemeklerinin yanına güzel oluyor,ellerine sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hayırlı cumalar canım,patetesli tarifin gerçekten çok lezzetli oluyor ben de bir kaç gün önce yaptım özellikle kekik çok yakışıyor pateteslere..
    Ellerine sağlık canım.
    Bir de arkadaşım yazıların çok büyük biraz küçültemezmiyiz ?
    Valla yoruyor beni :))
    Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  5. Şu patatesi sevmeyen yoktur herhalde. çok güzel bir tarif olmuş, ellerinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık,benimde çok sevdiğim bir tariftir.Afiyet olsun.sevgiler.(hamaratabla)

    YanıtlaSil
  7. I would love to follow your blog, but I can't read it. Could you put a translator button on your sidebar? You can pick it up from my blog. Thank you for checking out my blog and becoming a follower.

    YanıtlaSil
  8. Yazılar harika olmuş şimdi :))
    İyi haftalar dilerim....

    YanıtlaSil

sizin değerli yorumlarınız çok önemli benim için gelip yorum yazan bütün arkadaşlarıma ablalarıma kardeşlerime çok teşekkürler şimdiden